Bij Zorggroep De Laren zijn we voortdurend bezig met de vraag hoe we onze zorg, service en gastvrijheid verder kunnen verbeteren, op een manier die echt bij ons past. Het afgelopen jaar hebben we ons merk en onze identiteit opnieuw onder de loep genomen, wat heeft geleid tot een frisse en eigentijdse huisstijl die onze waarden en ambities nog beter weerspiegelt.

Ons nieuwe logo is een belangrijk onderdeel van deze verandering. Het vertrouwde monogram is vernieuwd, met oog voor detail en een eigentijdse uitstraling die staat voor zelfbewustzijn en kwaliteit in de zorg.

We danken onze partners en iedereen die heeft bijgedragen aan dit traject. New Growth Strategies, Randy Van Essen, Guillemette Verdonk, Generatie Alles, Marcel Roorda, Maarten de Coninck en Barbara Brian.

Speciale dank gaat uit naar Edo Van Dijk en Fang Ting Zheng die met hun deskundige blik en creativiteit precies dat gecreëerd hebben wat we als organisatie nodig hadden.

Gerelateerd nieuws

  • Zorggroep De Laren

    Masterclass Guus Vredenburg voor alle chefs van Zorggroep De Laren

    7 juni 2021

  • Zorggroep De Laren

    Zorggroep De Laren mag zich een jaar lang ‘Beste Werkgever’ noemen!

    15 april 2021