Meer verhalen
Ervaringen
9.2
Mijn moeder heeft iets meer dan een jaar in Villa Maja gewoond, waar ze zich al snel thuis voelde. In huis kreeg zij liefdevolle aandacht, ze vond het heerlijk om bijvoorbeeld beneden koffie te drinken met medebewoners en het personeel of de krant te lezen. Ze waardeerde de verzorging, de goede maaltijden die aangepast werden aan haar ziekte/dieet, de fijne en afgestemde nabijheid, de activiteiten en haar comfortabele appartement. Voor ons als naasten werd er veel zorg uit handen genomen. Het personeel had de regie binnenshuis en stemde goed met ons af en er was ruimte onze behoeften bespreekbaar te maken. Het is voor mijn moeder en voor ons een zeer waardevol laatste jaar geweest doordat de zorg constructief was binnen een veilige en op een warme plek. We zijn het personeel dankbaar voor hun betrokkenheid en aandacht. Ik kan deze zorg van harte aanbevelen aan anderen.
10
Mijn man heeft maar kort in Villa Hamer verbleven, maar het voelde voor hem als thuis. Medewerkers allemaal even zorgzaam, betrokken en toch professioneel. Ook aandacht voor ons als familie. Mooi gebouw, straalt rust uit, ruim en licht appartement. Eten in de eetzaal als in een goed restaurant, zowel wat betreft kwaliteit van de maaltijd als de bediening.





.webp)
