Nothing Found

Meer verhalen

  • Bewoners aan het woord

    Gelukkig hou ik erg van leven

    Mevrouw Mantz — Bewoner Villa Hoefstaete

Ervaringen

  • 8.2

    Mijn ouders hebben vanaf december 2018 in Zorgvilla MaJa gewoond, mijn vader tot zijn overlijden in juni 2019 en mijn moeder tot haar overlijden in januari 2024. De zorg in deze kleinschalige woonvoorziening is altijd prima geweest en ook het contact met de verzorgenden was goed en buitengewoon plezierig! Er was altijd aandacht voor mijn ouders en hun persoonlijke behoeften. Ook voor ons als familie was er sprake van goede en plezierige contacten!

  • 9.6

    Ik vul deze vragenlijst in namens mijn moeder.. Mijn moeder woont sinds 1 juni 2021 in het Zorghotel en een betere plek hadden we voor haar niet kunnen vinden. Zij voelt zich er heerlijk en het is echt haar “thuis”. Ze heeft een fantastisch sfeervol appartement met buiten terras en alle aandacht en hulp van alle lieve medewerkers. Er is echt persoonlijke aandacht voor haar en ze voelt zich er veilig. Dit is voor ons kinderen ook zo fijn, geruststellend gevoel… wetend dat je lieve moeder in goede handen is.

  • 9

    Mijn vader verbleef 6 maanden in Villa Hamer. Sfeer en bejegening naar mijn vader en familie was prettig en zorgvuldig.

Kijk ook bij

Nothing Found